ZWROT
Zgodnie z prawem masz prawo zwrócić zakupiony, nieużywany produkt, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Jak zwrócić produkt?
1. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -17:00. W tym czasie zgłoś chęć zwrotu produktu do Biura Obsługi Klienta w dogodny dla Ciebie sposób:
- tel: 32 2 527 527
- e-mail: biuro@belter.pl , kontakt@skinmania.pl
2. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia otrzymasz poprzez wiadomość e-mail.
3. Przygotuj paczkę do nadania. Postaraj się dokładnie zabezpieczyć przesyłkę, aby nie została ona uszkodzona podczas transportu.
4. Dołącz do niej wydrukowany i uzupełniony formularz zwrotu. Nie jest on obowiązkowy, ale ułatwia nam cały proces.
5. Wyślij paczkę z dopiskiem „zwrot e-sklep” na adres: Skin Mania Shop, ul. Panewnicka 40, 40-730 Katowice. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywasz Ty. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
6. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep) w ciągu 14 dni na wskazane konto bankowe. W przypadku płatności kartą zwrot zostanie wykonany na kartę, z której dokonano płatności.
REKLAMACJA
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Regulaminem oraz przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556–576).
Jak reklamować produkt?
1. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -17:00. W tym czasie poinformuj nasze Biuro Obsługi Klienta o wadzie produktu, którą odkryłeś w dogodny dla Ciebie sposób:
- tel: 32 2 527 527
- biuro@belter.pl , kontakt@skinmania.pl
2. Uzupełnij formularz reklamacji. Nie jest on obowiązkowy, ale ułatwia nam cały proces.
3. Przygotuj produkt do nadania. Postaraj się dokładnie zabezpieczyć przesyłkę, aby nie została ona uszkodzona podczas transportu. Dołącz do niej paragon/fakturę.
4. Wyślij paczkę z dopiskiem „reklamacje e-sklep” na adres: Skin Mania Shop, ul. Panewnicka 40, 40-730 Katowice. Koszty przesyłki pokrywasz Ty. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
5. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
6. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną.
7. Koszt przesyłki zwracany jest przez sklep w razie uznania reklamacji za uzasadnioną.
Do pobrania: